رفتن به نوشته‌ها

چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای

چهارمین دوره مسابقات ملی بازی سازی رایانه ای

نکاتی در رابطه با جزئیات برگزاری مسابقه :
– مسابقات حضوری ۴۸ ساعته بازی‌سازی در لیگهای دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار می‌گردد. تیم‌هایی که مراحل ثبت‌نام را مطابق مقررات اعلام شده و در تاریخ‌های مشخص شده در سایت انجام دهند و رزومه آن‌ها مورد تایید هیئت داوران قرار گیرد در روزهایی که متعاقبا اعلام خواهد شد ثبت نام حضوری شده و اسکان خواهند یافت.

– قبل از شروع مسابقات هیئت داوران موضوع مسابقات را که تیم‌ها بایستی بازی‌های خود را در آن زمینه طراحی کنند در اختیار تمام تیم‌ها خواهند گذاشت.

-در طول برگزاری مسابقات داوران به‌طور مستمر مراحل طراحی بازی توسط تیم‌ها را کنترل خواهند نمود و در صورت لزوم به تیم‌ها مشاوره خواهند داد.

– استفاده از مدل‌های آماده بازی‌سازی مجاز است مشروط بر آن‌که گزارش آن به تیم داوری ارائه شود.

-ازهر دانشگاه یا موسسه آموزشی حداکثر دو تیم با معرفی نامه رسمی آن دانشگاه یا موسسه آموزشی مجاز به ثبت نام بوده و به شرط تایید رزومه توسط هیات داوران پذیرش خواهد شد.

– حداکثر نفرات هر تیم ۴ نفر می باشد که یک نفر از آنها بعنوان مسئول تیم معرفی می گردد.

– به تیم‌های بازی‌ساز اکیدا توصیه می‌گردد که نرم‌افزارهای مورد نیاز خود را به همراه داشته باشند.

– تیم های شرکت کننده فقط می توانند لپ تاپ ها یا تبلت های شخصی خود را همراه داشته باشند. آوردن کامپیوترهای PC مجاز نمی باشد.

– هر تیم می‌تواند زمان کار و استراحت خود را به دلخواه تنظیم نماید و کارشناسان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه جهت حل مشکلات احتمالی تیم‌ها حضور خواهند داشت.

– مسابقات راس ساعت مقرر شروع و پس از مدت ۴۸ ساعت پایان خواهد یافت و بلافاصله هیئت داوران به ارزیابی عملکرد تیم‌ها خواهند پرداخت و نتایج ارزیابی خود را درمراسم اختتامیه به اطلاع تمام تیم‌ها خواهند رساند.
وسایل ذیل در ا ختیار تیم ها قرار خواهد گرفت :

– یک عدد کامپیوتر همراه با امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز مسابقات به شرح زیر در اختیار تیم ها قرار خواهد گرفت.

· چاپگر لیزری و اسکنر به تعداد کافی در سالن مسابقات

· اینترنت بی سیم برای کلیه تیم‌ها

· پد مخصوص طراحی برای بازی‌سازی به تعداد کافی در سالن مسابقات

نرم‌افزارها و موتورهای بازی‌سازی به شرح زیر :

· Game Maker , Winter Mute, Torque ۲D, Xna, …

· Unity , UDK, …

ضمناً هر تیم می‌تواند از لپ‌تاپ شخصی نیز استفاده کند (محتویات نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌ها قبل از شروع مسابقه توسط مسئولین مربوطه و در حضور مسئول هر تیم بازبینی شده تا نرم‌افزارهای مورد نیاز نصب و اطلاعات اضافی حذف گردد).

۱۲) مسابقات با حضور کلیه تیم‌های بازی‌سازِ شرکت‌کننده از ۱۹ الی ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۴ برگزار خواهد شد.

· محل برگزاری مسابقات:

سالن سپیده کاشانی واقع در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان

· محل اسکان و پذیرایی:

در طول مدت برگزاری مسابقات از کلیه اعضای تیم‌ها پذیرایی به‌عمل خواهد آمد و تیم‌های شرکت‌کننده در مجموعه خوابگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اسکان داده خواهند شد.

· جوایز مسابقات:

– در این دوره از مسابقات تیم های برتر از بین کلیه تیم های شرکت کننده جوایز ارزنده نقدی که متعاقباً اعلام خواهد شد بهمراه لوح و تندیس مسابقات اهدا می شود.

– دبیرخانه مسابقات مصمم است بنا به نظر هیأت محترم داوران از تیم های برتر در دستاوردهای مختلف به نحو شایسته تقدیر بعمل آورد.

· اختتامیه:

در پایان برگزاری مسابقات و در مراسم اختتامیه با حضور هیأت محترم داوران، مسئولین، میهمانان، مدعوین و تیم های بازی ساز، تیم های برتر اعلام و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد

منتشر شده در مسابقه،کنفرانس، همایش

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *