رفتن به نوشته‌ها

انجام پروژه های مشترک با دانشگاه های معتبر دنیا

 

 

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه انجام پروژه‌های مشترک با دانشگاه‌های معتبر دنیا در دستور کار این دانشگاه است، افزود: می‌توان درمورد موضوعات چالشی کشور که مورد توجه دانشگاه‌های مختلف است، مانند موضوع آب، انرژی، محیط زیست و … پروژه‌های مشترکی را تعریف کنیم. در این راستا با معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری صحبت شده و قول پشتیبانی داده شده است، قرار است در آبان ماه دانشگاه‌های برتر روسیه و تهران در روسیه گرد هم آیند که یکی از اهداف این گردهمایی این است که روی موضوعات مشترک کار شود.

دکتر نیلی با تایکد بر اینکه دانشگاه تهران با اکثر کشورهای دنیا تعامل و همکاری دارد، اظهار کرد: در حال حاضر دانشجوهای دوره دکتری و اعضای هیات علمی با هدف فرصت مطالعاتی به کشورهای دیگر می‌روند و همینطور دانشجویان دانشگاه‌های خارجی در ایران حضور دارند.

وی با اشاره به سیاست وزارت علوم مبنی بر جذب دانشجوی غیر ایرانی غیر بورسیه گفت: به زودی سایتی که امکان ثبت نام آنلاین برای دانشجویان خارجی در دانشگاه تهران وجود داشته باشد راه اندازی خواهد شد.همچنین برای ارتقای کیفیت خوابگاه ها اقدام خواهیم کرد.البته در حال حاضر نیز خوابگاه‌های دانشجویان خارجی دانشگاه تهران در شرایط نسبتا مطلوبی قرار دارد اما باز هم ارتقای این خوابگاه‌ها و حتی ایجاد ساختمان جدید برای دانشجویان خارجی در دستور کار قرار دارد.

منتشر شده در عمومی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *