رفتن به نوشته‌ها

اولین دوره مسابقات ملی رباتیک و سامانه های اتو کنترل هوشمند کازرون۹۳

pooster
میـن یاب خودکار

در این لیگ، ربات ها بایستی بتوانند به طور خودکار مین های مختلف موجود در زمین را کشف کنند. در زمین مسابقه دیواره ها و موانعی وجود دارد که ربات ها باید از برخورد با آن ها اجتناب کنند همچنین نباید به نواحی ممنوعه ای که در زمین مشخص شده‌ وارد شوند. (ادامه مطلب)

مسـیریاب ویژه

در این مسابقه علاوه بر آیتم های موجود، با موارد دشوارتری از جمله:، پیچ هایی با زاویه منفرجه و دوراهی روبرو خواهد شد. ممکن است به تیمها امکان استفاده بیش از یک ربات داده شود در این لیگ ربات ها …(ادامه مطلب)

جنـگجو سبک وزن

در این لیگ تیم ها برای مبارزه و دفاع از روش های خلاقانه پدافندی و آفندی بسیاری استفاده می کند. (ادامه مطلب)

فوتـبال دو بعدی

دو تیم متشکل از ۱۱ بازیکن مجازی در یک محیط شبیه سازی شده. تلاش شده است که در این محیط شبیه‌سازی‌شده، بسیاری از اعمال و حسگرهای ربات های واقعی و شرایط واقعی بازی، شبیه سازی شود. (ادامه مطلب)

نـمـایـشی

هدف تشویق و ترغیب محققان و پژوهشگران عزیز برای ارائه ابتکارات و خلاقیت ها در ساخت سامانه های مرتبط با کنترل، هوش ماشین و رباتیک، لیگی تحت عنوان ربات های نمایشی در نظر گرفته شده است تا عرصه ای جهت ارائه توانمندی های بالقوه و استعدادهای ناب دانش پژوهان از سراسر کشورمان باشد (ادامه مطلب)

مسیریاب دانش آموزی

در این مسابقه که تنها دانش آموزان در آن شرکت خواهند کرد ربات باید مسیری را که با یک نوار رنگی روی زمینه ای با رنگ دیگر مشخص شده بپیماید که این مسیر ممکن است مسیری با زاویه های تند باشد. (ادامه مطلب)

منتشر شده در مسابقه،کنفرانس، همایش

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *