رفتن به نوشته‌ها

دانلود Babylon v10.0.1.r16 + v9.0.0.r30 – نرم افزار دیکشنری ترجمه آسان

دانلود Babylon v10.0.1.r16 + v9.0.0.r30 - نرم افزار دیکشنری بابیلون، ترجمه آسان کلمه و متن تنها با یک کلیک

Babylon Ltd شرکتی زیر مجموعه کمپانی Formula می باشد. این شرکت در سال ۱۹۹۷ شروع به کار کرد و کار خود را با ارائه “دیکشنری بابیلون” نسخه آزمایشی (بدون محدودیت) شروع کرد و تا سال ۲۰۰۱ این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می نمود و از آن پس اقدام به ارائه و فروش نسخه ی تجاری نمود.
Babylon نرم افزار پیشتاز فرهنگ های لغت و ترجمه متن است. نرم افزار بابیلون – Babylon کلیه نیاز های شما در زمینه ترجمه لغت را جوابگو خواهد بود. با استفاده از Babylon شما به سرعت می توانید ایمیل ها، صفحات وب، مستندات و کلیه لغات مورد نظر خود را ترجمه کنید. نرم افزار Babylon در حال حاضر حدوداً ۳۰ میلیون کاربر دارد. این نرم افزار که از خاصیت OCR استفاده می کند همیشه و همه جا زیر دستان شما خواهد بود، هرگاه برای ترجمه لغتی اراده کنید کافی است تنها یک کلیک کنید تا ترجمه لغت مورد نظر را به بیش از ۵۰ زبان مختلف دنیا به شما نشان دهد. پنجره شناور این برنامه همانند یک دستیار همیشه با شما خواهد بود همانطور که با یک کلیک روی کلمه مورد نظر آشکار می شود با حرکت دادن ماوس و بدون هیچ کلیکی (این ویژگی باید توسط کاربر تنظیم شود) نیز خود به خود ناپدید می شود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Babylon:
– ترجمه کلمات و متون
– دارای ۲۵ فرهنگ لغت عمومی در ۷۵ زبان مختلف از جمله فارسی
(برای فعال شدن تمامی زبان ها باید Glossary های مربوط به هر زبان را جداگانه دانلود کنید)
– تبدیل واحدها و تبدیل واحد پول کشورها به هم تنها با یک کلیک
– حاوی فرهنگ لغت هایی با بیش از ۳ میلیون کلمه
– فرهنگ لغت های شخصی شامل ۱۶۰۰ موضوع مرتبط با تجارت، زیست شناسی، کامپیوتر، شیمی و … در بیش از ۷۰ زبان
– فعال سازی دیکشنری تنها با یک کلیک بر روی هر لغت در برنامه های مختلف (Word, Excel, PowerPoint) و دیگر برنامه های تحت ویندوز
– مبدل واحد ها به یکدیگر
– اصلاح کننده ی کلمات نوشته شده از نظر املائی (غلط یابی به زبان های مختلف)
– روش صحیح تلفظ کلمات (با صدای مرد و زن)
– توانایی اتصال به دایره المعارف Wikipedia
– قابلیت جدید Auto Completion
– قابلیت جدید تغییر رنگ پنجره نرم افزار به دلخواه
– و …

Babylon 9.0

برخی از ویژگی های نسخه جدید نرم افزار بابیلون:

– ترجمه آسان در کلیه برنامه‌ها تنها با یک کلیک
تنها کافی است در هر برنامه رایانه‌ای که مایلید، بر روی متن کلیک کرده و به ترجمه آنی و سریع آن و همچنین مطالب واژه‌نامه‌ها و دانش‌نامه‌های مختلف در زمینه‌ها، موضوعات و مطالب گوناگون دسترسی پیدا کنید.

– غلط‌یاب املایی و تصحیح متن
غلط‌یاب املایی و تصحیح متن بابیلون در خدمت شماست تا با کمک آن مطمئن شوید چیز مهمی در متن شما حذف نشده یا از قلم نیفتاده و به شما امکان یافتن غلط‌های نگارشی (مانند اشتباهات تایپی، دستوری، و غیره) را نیز می‌دهد. سرویس غلط‌یاب املایی و تصحیح متن بابیلون به شما کمک می‌کند تا کلمات را بدون غلط املایی نوشته و نویسنده بهتری شوید. این قابلیت بهترین کلمات، عبارات و اصطلاحات جایگزن مناسب متن را پیشنهاد داده و به صورت خودکار متن شما را بررسی می‌کند. این سرویس بسیار ضروری بطور مشخص در زمان نوشتن ایمیل و نگارش اسناد بوسیله مایکروسافت آفیس و همینطور هنگام تهیه متون صفحات وب‌سایت سودمند می باشد.

– جامعه زنده ترجمه:
بابیلون ۹ شما را قادر می‌سازد به راحتی در جامعه بزرگ بابیلون که متشکل از گویش‌وران به زبان مادری و مترجمان حرفه‌ای سرتاسر جهان است، مشارکت کنید. شما می توانید سوالات خود را از جامعه زنده ترجمه انسانی بابیلون بپرسید، خواه سوال شما یک پرسش مرتبط با زبان،یک سوال کوتاه و یا بررسی یک مقاله دانشگاهی باشد – جامعه انسانی بابیلون، که از هزاران کاربر بابیلون تشکیل شده ، آماده ارائه کمک شبانه‌روزی به شماست!

– ارائه ‌شده به ۷۵ زبان مختلف:
بابیلون به صورت خودکار زبان‌های مورد استفاده و نیاز شما را شناسایی کرده و نتایج را به آن زبان‌ها ارائه می‌دهد.

The Babylon Pro application allows you to optimize your searching for unknown data.
Clicking on any term from any desktop application brings you results from Babylon’s extensive database of language dictionaries, glossaries and conversion tools
With Babylon’s Writing Aid tools you can easily find the exact word you need, ensure correct usage and paste it directly into your documents

More info (open/close)

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده:Babylon ltd
قیمت:۹.۷۰ دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل:۷.۱۵ مگابایت
تاریخ انتشار:۰۹:۰۰ – ۹۲/۷/۹
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

راهنمای نصب نسخه ی ۱۰:
۱- اقدام به نصب نرم افزار کنید و زمان درخواست شماره سریال، از اطلاعات موجود در فایل Serial.txt استفاده کنید.
۲- اگر نرم افزار در حالت اجرا قرار دارد آن را ببندید و فایل موجود در پوشه ی Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید.
۳- نرم افزار را اجرا کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *