رفتن به نوشته‌ها

دانلود iMindMap Ultimate v7.0.2 – نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

 

دانلود iMindMap Ultimate v7.0.2 - نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

نقشه‌ذهنی چیست؟ نقشه‌ذهنی مجموعه‌ای از دیاگرام‌ها برای نمایش کلمات، ایده‌ها، فعالیتها و موارد دیگر است که حول یک نقطه مرکزی یا کلمه کلیدی به‌طور محوری کشیده می‌شود. نقشه ذهنی برای ایجاد، تصویرکردن، ساختاردهی و طبقه‌بندی ایده‌ها در زمینه‌های مطالعات و تحقیق، حل مسئله و تصمیم‌سازی کاربرد دارد. با استفاده از نقشه‌ذهنی می‌توان به‌سرعت ساختار یک موضوع را شناسایی نمود و همچنین ارتباط بین اجزای سازنده موضوع را درک کرد. استفاده از نقشه ذهنی بسیار آسان است. کافی است برای استفاده از آن یک برگ کاغذ بردارید، یک دایره یا بیضی وسط صفحه بکشید و عنوان موضوع مورد نظر را درون آن بنویسید. سپس با اضافه‌کردن شاخه‌های مختلف متصل به مرکز، موضوعات جانبی را اضافه نمایید. هر شاخته می‌تواند زیر شاخه‌های مختلف داشته باشد.می‌توان برای هر موضوع در هر شاخه از رنگ‌های مختلف استفاده نمود و حتی می‌توان شکل‌های مختلفی را کنار موضوعات اضافه نمود.

 

iMindMap نرم‌افزاری برای کشیدن نقشه‌ذهنی (Mind Map) می‌باشد و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد و امکانات ویژه و زیادی برای کشیدن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

iMindMap نرم‌افزاری خوش‌دست و کاربردیست که به شما این امکان را می‌دهد که با سرعت و به‌آسانی نقشه‌های ذهنی خود را به صورت گرافیکی و با تفهیم‌پذیری بالا ترسیم نمایید. ترسیم ایده‌ها و طرح‌ها به‌صورت گرافیکی سبب می‌شود که راه‌‌حل مشکلات پدیدار و تجزیه و تحلیل طرح‌ها راحت‌تر و ساده‌تر گردد. تهیه و ترسیم نقشه‌ها به‌راحتی چسباندن تمبر بر روی نامه است، به راحتی گرفتن و انداختن نمودارها، چارت‌ها و اشکال به درون محیط کار. نقشه‌ها ، دیاگرام‌ها و فلوچارت‌ها و اشکال گرافیکی از پیش ساخته‌شده توسط iMindMap به‌صورت تصاویربرداری هستند که کمترین افت کیفیت را در بزرگنمایی‌ها دارند. این نرم افزار به پرورش ایده‌های شما و تقویت تفکر و به ثمر رساندن آنها شما در بهتر زندگی‌کردن یاری می‌هد.

iMindMap  Screenshot 1iMindMap  Screenshot 2iMindMap  Screenshot 3iMindMap  Screenshot 4iMindMap  Screenshot 5

iMindMap is feature-rich software utility that sports a highly interactive interface and intuitive features for creating mind maps, which can help you better manage ideas and tasks, even throughout group brainstorming sessions.

The app takes quite a while to load the working environment at the first run. It comes packed with a help documentation and video tutorials on how to use its features to your best interest.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

– ۱GHz or faster processor, 1GB RAM
– 400MB free hard disk space.

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده:Buzan Online
قیمت:۶۲.۰۰ Free (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل:۱۴۲ مگابایت
تاریخ انتشار:۱۱:۲۱ – ۹۳/۱/۱
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را نصب کنید.
۲- فایل موجود در پوشه ی Crack را اجرا کرده و بر روی دکمه هایی که به صورت پیش فرض انتخاب شده و به رنگ آبی درآمده، کلیک کنید و مراحل نصب را تا انتها ادامه دهید.
۳- نرم افزار را اجرا کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

منتشر شده در روش تحقیق

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *