رفتن به نوشته‌ها

دکتری پژوهش محور دانشگاه تربیت مدرس

 

براساس ردیف «۴» مصوبه هیأت رئیسه دانشگاه تربیت مدرس، در خصوص سطح و کیفیت تحصیل ۹ نفر از دانشجویان دکتری پژوهش محور؛ مقرر شد، گزارش فعالیت علمی – پژوهشی دانشجویان مذکور هر سه ماه یکبار اخذ و در کمیته داوری پیشرفت علمی دوره دکتری پژوهش محور مورد ارزیابی قرار گیرد.

این کمیته تخصصی مرکب از استادان تراز اول، در مورد هر دانشجو جداگانه به پیشنهاد گروه و دانشکده و با تصویب معاونت پژوهشی دانشگاه تشکیل و در طول دوره تحصیل دانشجو بر حسن پیشرفت کمی و کیفی فعالیت دانشجو نظارت دقیق خواهد کرد.

پس از ابلاغ وزارت علوم در خصوص پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور در دانشگاه ها، دانشگاه تربیت مدرس نیز از مهر ماه ۱۳۹۲ اقدام به پذیرش دانشجوی دکتری پژوهش محور کرده است.

ظرفیت پذیرش دانشجوی پژوهش محور توسط دستگاه‌های متقاضی مشخص می شود. دستگاه متقاضی پژوهش محور باید به اندازه تعداد دانشجویی که برای تربیت نیاز دارد مساله پژوهشی داشته باشد و دانشجو با یک مساله پژوهشی در دانشگاه پذیرش می شود و آن سازمان هم باید شهریه دانشجو و هم هزینه مربوط به انجام پژوهش در دانشگاه را پرداخت کند و دانشجو همراه نتایج این بخش پژوهشی که سازمان به آن نیازمند است فارغ التحصیل می شود.

این دانشجویان بنا به تشخیص استاد راهنمای خود ۳تا ۸ واحد درسی را بصورت آموزشی گذرانده و مابقی را به پروژه خود اختصاص خواهند داد.

منتشر شده در عمومی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *