رفتن به نوشته‌ها

فهرست کالاها و خدمات دانش بنیان جهت اجرای پروژه یا پایان نامه

 

 

در صورتی که کالای دانش بنیان شرکت متقاضی ارزیابی در کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکتها و موسسات دانش بنیان با وجود داشتن معیارهای معرفی شده در فهرست کالا/خدمات دانش بنیان، در دسته کالاهای دانش‌بنیان قرار نگرفته است، شرکت متقاضی می تواند در دسته هایی که محصولات آنها در آنجا وجود ندارد، مسیری تحت عنوان” سایر محصولات پیشنهادی” را درکارتابل ثبت نام خودو در قسمت اطلاعات کالا و خدمات انتخاب و فرآیند خود را ادامه دهد تا پس از بررسی های دقیق، فرآیند بررسی و ارزیابی تکمیل گردد.

توجه به نکات ذیل جهت تسهیل در امر بررسی و ارزیابی شرکتهای متقاضی حائز اهمیت است :

به شرکتهای متقاضی اکیدا توصیه میگردد تا بدقت «فهرست کالاها/خدمات دانش‌بنیان» را بررسی نموده و محصول مورد نظر خود را در همین فهرست پیدا نمایند و حتی الامکان از انتخاب مسیر ” سایر محصولات پیشنهادی” خودداری گردد، چرا که این فرایند نیاز به ارزیابی و کارشناسی دقیق داشته و لذا زمان بر بوده و باعث طولانی شدن فرایند ارزیابی شرکتها می شود.

تکمیل فرم “پیشنهاد کالاها و خدمات جدید برای اضافه شدن به فهرست کالاها/خدمات دانش بنیان” و بارگذاری آن در سامانه برای تکمیل ثبت نام متقاضی الزامی است و عدم تکمیل یا ناقص بودن فرم مزبور موجب عدم تایید محصول پیشنهادی خواهد گردید. اطلاعات این فرم باید بصورت دقیق ارائه شود و در صورت عدم صحت یکی از موارد اظهارشده فرایند ارزیابی متوقف شده و شرکت تایید نمی شود.

کالاها و خدمات دانش بنیان باید دارای ویژگی های مذکور در ماده ۱ “آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان” بوده و مبنای پذیرش، داشتن تمامی شروط زیر است:

* در حوزه فناوری های بالا و متوسط به بالا باشد؛

* دارای پیچیدگی فنی بوده و تولید آن نیاز به تحقیق و توسعه هدفمند توسط یک تیم فنی خبره داشته باشد و برای حفظ توان رقابتی آن محصول در بازار، تحقیق و توسعه به صورت مداوم انجام شود؛

* عمده ارزش افزوده آن، ناشی از دانش فنی و نوآوری فناورانه باشد؛

 

4. متذکر میگردد صرفا تولید یکی از کالاوخدمات دانش بنیان دلیل برتایید کل شرکت نیست. مطابق با “آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان” شرکت متقاضی باید دانش فنی طراحی یا توسعه کالاها/خدمات دانش بنیان، یا دانش فنی طراحی یا تغییر اساسی فرایند تولیدِ پیچیده آنها را مبتنی بر فعالیت‌های تحقیق و توسعه، کسب کرده باشد و سایر معیارهای مندرج در آیین نامه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را احراز نماید.

 

   دانلود : فرم_پیشنهاد_کالاها_و_خدمات_جدید.doc           حجم فایل ۶۰ KB
   دانلود : فهرست_محصولات_و_خدمات_دانش_بنیان_۹۳۰۳۳۰.pdf           حجم فایل ۲۳۵۱
منتشر شده در پروژه هاعمومی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *