رفتن به نوشته‌ها

پذیرش دکترای بدون آزمون استعداد درخشان برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرش دکترای بدون آزمون استعداد درخشان برای سال تحصیلی ۹۴-۹۵ در این دانشگاهها صورت می گیرد.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث ویژه طلاب استعدادهای درخشان

متقاضیان به ۲ شیوه ثبت نام از طریق سایت و یا ارسال مدارک از طریق پست تا تا ریخ ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۴ می توانند در مقطع دکترای بدون آزمون دانشگاه قرآن و حدیث ثبت نام کنند.
رشته های مورد پذیرش در این دوره شامل علوم قرآن و حدیث، کلام امامیه و علوم و معارف نهج البلاغه است.
آزمون ورودی این دوره در تاریخ ۸ خرداد ماه ۱۳۹۴ و در استان قم برگزار می شود.

پذیرش بدون آزمون دانشگاه تربیت مدرس استعدادهای درخشان

فراخوان پذیرش دانشجو از طریق آئین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان (برگزیدگان علمی ) در دوره دکترای تخصصی سال ۹۴ دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.
دانشگاه تربیت مدرس به منظور فراهم کردن زمینه جذب برگزیدگان علمی و مستعد مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی کشور و در راستای اجرای آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری مصوب جلسه مورخ ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ شورای هدایت استعدادهای درخشان نسبت به پذیرش برگزیدگان علمی واجد شرایط عمومی و اختصاصی در دوره های دکتری تخصصی اقدام کرده است.
داشتن میانگین معدل کل ۱۶ و بالاتر در دوره کارشناسی و میانگین کل ۱۷ و بالاتر بدون احتساب نمره پایان نامه در دوره کارشناسی ارشد از جمله شرایط شرکت در این دوره است.
همچنین نباید بیش از ۲ سال از زمان فارغ التحصیلی متقاضیان گذشته باشد.
داوطلبان واجد شرایط برای شرکت در این دوره لازم است حداکثر تا روز دوشنبه مورخ ۳۱ فروردین ۳۹۴ نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) اقدام و مدارک مورد نیاز به شرح زیر را به فرمت مناسب تهیه و در سامانه مذکور در محل های مناسب بارگذاری کنند.

منتشر شده در دسته‌بندی نشده

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *