رفتن به نوشته‌ها

دانلود Autodesk AutoCAD Electrical 2014 – نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

دانلود Autodesk AutoCAD Electrical 2014 x86/x64 - نرم افزار طراحی مدارهای الکتریکی

نرم افزار AutoCAD Electrical ابزاری جهت طراحی مدارهای الکتریکی است و محصولی از کمپانی Autodesk می باشد. این نرم افزار کار ساخت و طراحی مدارات کنترل الکتریکی و بررسی مدارها و مقاومت ها را بر عهده دارد و در نسخه جدید خود با تغییرات و پیشرفت های چشمگیری همراه بوده است. AutoCAD Electrical که نرم افزار مفیدی برای مهندسان و دانشجویان رشته های کامپیوتر، برق و الکترونیک است دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ترسیم مدارها به صورت سه بعدی، قابلیت رفع مجازی ایراد های مدار، قابلیت نوشتن توضیحات در کنار مدارها و … می باشد.

 

AutoCAD® Electrical software is the AutoCAD® software for electrical controls designers. Created for electrical control systems, AutoCAD Electrical design software includes all the functionality of AutoCAD plus a complete set of electrical CAD features. Comprehensive symbol libraries and tools for automating electrical design tasks help to save hours of effort, so electrical engineers can spend more time innovating.

سیستم مورد نیاز

For 32-bit version
– Microsoft® Windows® XP Home and Professional (SP3 or later), or Microsoft® Windows Vista® (SP2 or later) Enterprise, Business, Ultimate, or Home Premium edition, or Microsoft® Windows® ۷ Enterprise, Business, Ultimate, or Home Premium edition (compare Windows versions)
– Intel® Pentium® or AMD Athlon® dual-core processor, 1.6 GHz or higher with SSE2 technology for Windows XP, or Intel® Pentium® ۴ or AMD Athlon dual-core, 3.0 GHz or higher with SSE2 technology for Windows Vista or Windows 7
– 2 GB RAM
– 6 GB free disk space for installation (7 GB for a clean machine with no .NET installed)
– 1,280 x 1,024 display with True Color
– Microsoft® Internet Explorer® ۷.۰ or later
– Microsoft Mouse-compliant pointing device

For 62-bit version
– Microsoft Windows XP Professional x64 Edition (SP2 and later), or Microsoft Windows Vista (SP2 or later) Enterprise, Business, Ultimate, or Home Premium edition, or Microsoft® Windows® ۷ Enterprise, Business, Ultimate, or Home Premium edition (compare Windows versions)
– AMD Athlon 64 with SSE2 technology, AMD Opteron® with SSE2 technology, Intel® Xeon® with Intel EM64T support with SSE2 technology, or Intel Pentium 4 with Intel EM64T support with SSE2 technology
– 2 GB RAM
– 6 GB free disk space for installation (7 GB for a clean system with no .NET installed)
– 1,280 x 1,024 display with True Color
– Microsoft Internet Explorer 7.0 or later
– Microsoft Mouse-compliant point device

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده:Autodesk Inc
قیمت:۵۲۹۵ دلار آمریکا (صرفاً جهت اطلاع)
حجم فایل:۳۳۲۰ + ۳۶۳۰ مگابایت
تاریخ انتشار:۰۹:۰۰ – ۹۲/۱/۲۳
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

۱- فایل Image درون پوشه DVD Image را با استفاده از نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید. DVD را داخل دستگاه قرار داده و اقدام به نصب نرم افزار کنید.
همچنین به جای رایت می توانید Image را درون یک درایو مجازی Load کنید و سپس اقدام نصب کنید.
۲- پس از نصب و قبل از اجرای نرم افزار نصب شده فایل Read Me موجود در پوشه Crack درون DVD را به دقت بخوانید و مطابق دستورات آن نرم افزار را Crack کنید.

نکته: اگر در حین نصب با پیغام قرار دادن DVD شماره ۲ مواجه شدید، عملیات نصب را قطع نموده سپس کلیه محتویات DVD را بر روی هارد دیسک خود کپی کنید و از طریق آن اقدام به نصب کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

منتشر شده در برق قدرت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *