رفتن به نوشته‌ها

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® ۶.۱

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® 6.1
در بین نرم افزار های کامپایلر یکی از بهترین نرم افزار های کامپایلر میکروکنترلر های AVR بی شک Avr Studio است که هسته آن بر اساس کامپایلر معروف AVR GCC نوشته شده است . این کامپایلر استاندارد و حرفه ای توسط شرکت بزرگ Atmel تولید کننده معروف ترین میکروکنترلر ها و پروسسور های جهان ساخته شده است و برای کسانی که واقعا نیاز به یک کامپایلر حرفه ای دارند طراحی شده است . کسانیکه با نرم افزار های Visual Studio قبلا آشنایی دارند با این کامپایلر بسیار راحت تر می توانند کار کنند زیرا محیط آن بسیار شبیه به محیط Visual Studio می باشد .

 

این کامپایلر فقط یک کامپایلر ساده نیست بلکه در هنگام تایپ برنامه اشتباهات برنامه نویسی را به شما گزارش می دهد و بعد از نوشتن برنامه خطایابی می کند . همچنین دارای شبیه ساز قدرتمند برای تست برنامه است .

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® 6.1

در خود این برنامه صدها مثال آموزشی قرار داده شده است تا نوآموزان این نرم افزار بصورت خیلی سریع با برنامه آشنا شوند. Avr Studio دارای یک ویزارد پیشرفته است که در ساخت سریع پروژه جدید به شما یاری می رساند .

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® 6.1

این کامپایلر فقط از میکروکنترلر های ۸ بیتی قدیمی پشتیبانی نمی کند بلکه از پردازنده های جدید ۳۲ بیتی ساخت شرکت Atmel نیز پشتیبانی می کند که این کامپایلر را در نوع خود بی نظیر می کند .

دانلود نرم افزار Atmel® AVR Studio® 6.1

مهمترین مسئله در این کامپایلر این است که یک کامپایلر رایگان است در نتیجه پروژه های ساخته شده با این کامپایلر نیز بسیار زیاد تر است .

—————————————————
حجم فایل: ۶۰۵Mb
—————————————————
—————————————————
دانلود فایل
—————————————————

به نکات زیر توجه کنید :

* پسورد تمامی فایل ها www.techno-electro.com میباشد.
* بهتر است از نرم افزار های مدیریت دانلود برای جلوگیری از خراب شدن فایل ها استفاده نمایید .
* فایل ها معمولا تست می شوند ، در صورتیکه لینک دانلود خراب بود سریعا اطلاع دهید

منبع : تکنوالکترو

منتشر شده در الکترونیک و میکروکنترلرنرم افزار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *