رفتن به نوشته‌ها

دانلود Tecplot 360 2013 R1 v14.0.2.35002 – نرم افزار رسم نمودار داده های سی اف دی

دانلود Tecplot 360 2013 R1 v14.0.2.35002 x86/x64 - نرم افزار رسم نمودار داده های سی اف دی

دینامیک سیالات نام یکی از شاخه های بسیار پرکاربرد و وسیع مکانیک سیالات است. موضوع مورد مطالعه در این زمینه از علوم چگونگی رفتار مایعات و گازها به هنگام حرکت تحت اثر عوامل گوناگون می باشد. مطالعهٔ رفتار سیالات (در حرکت و در سکون) را باید از مهم ترین بخش های مکانیک قدیم (مکانیک
کلاسیک)، فیزیک، ریاضیات کاربردی، و علوم و فنون مهندسی به حساب آورد. دینامیک سیالات محاسباتی (Computational Fluid Dynamics) یا سی ‌اِف‌ دی (CFD) یکی از بزرگ‌ترین زمینه‌هایی‌ست که مکانیک قدیم را به علوم رایانه و توانمندی‌های نوین محاسباتی آن در نیمهٔ دوّم قرن بیستم و در سدهٔ جدید میلادی وصل می‌کند .دینامیک سیالات محاسباتی علم پیش‌بینی جریان سیال، انتقال حرارت، انتقال جرم، واکنشهای شیمیائی، و پدیده‌های وابسته به آن به وسیله حل معادلات ریاضی، که قوانین فیزیکی را بیان می‌کنند، با استفاده از یک فرآیند عددی است.

دینامیک سیالات محاسباتی عبارت از تحلیل سیستم های شامل جریان سیال، انتقال حرارت و پدیده‌های همراه، نظیر واکنش های شیمیایی براساس شبیه سازی کامپیوتری می‌باشد. CFD روش بسیار توانایی می‌باشد، به طوری که طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی و غیرصنعتی را در بر می‌گیرد. نرم افزار Tecplot 360 یکی از ابزارهای قدرتمند رسم نمودار داده‌ها در زمینه‌ی CFD است که در رشته‌ی مهندسی مکانیک گرایش حرارت و سیالات کاربرد فراوانی دارد.

از جمله کاربردهای این نرم افزار می توان به شبیه‌سازی عددی با نمایش ۳۶۰ درجه، تجزیه و تحلیل داده‌ها و محاسبه‌ی مقادیر شبکه، استخراج توابع میدان جریان مانند ضریب فشار، بررسی هم‌گرایی راه‌حل و برآورد دقت و صحت آن و … اشاره کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Tecplot 360:
– شبیه‌سازی عددی با نمایش ۳۶۰ درجه
– تجزیه و تحلیل داده‌ها و محاسبه‌ی مقادیر شبکه
– بررسی هم‌گرایی راه‌حل و برآورد دقت و صحت آن
– استخراج توابع میدان جریان مانند ضریب فشار
– ساخت تصاویر متحرک
– نمایش میزان خطا در داده‌های آزمایشگاهی به کمک نمودار
– رسم انواع نمودارهای و شکل‌های دقیق و پیچیده‌ی XY، ۲D و ۳D
– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
– و …

The next release of Tecplot 360 has major improvements in both usability and performance, including the ability to load CFD solutions with data too large for existing memory, process workflows up to 100 times faster, use right clickable context menus, and compare numerical models with test data in the same window.

More info (open/close)

سیستم مورد نیاز

۳۲-bit (x86):
XP (Service Pack 3)
Vista (Service Pack 2)†
Windows 7, 8†

۶۴-bit (x86-64):
XP (Service Pack 2)
Vista (Service Pack 2)†
Windows 7, 8†

مشخصات

گزارش انتشار نسخه جدید

شرکت سازنده:Tecplot, Inc
حجم فایل:۲۳۶ + ۲۵۲ مگابایت
تاریخ انتشار:۱۱:۰۰ – ۹۳/۱/۸
منبع: پی سی دانلود
امتیاز:

راهنمای نصب

با استفاده از راهنمایی های درون فایل Read Me.txt اقدام به نصب نرم افزار کنید.

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com

منتشر شده در نرم افزار

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *