رفتن به نوشته‌ها

نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۹۴ اعلام شد

 

به گزارش خبرنگار مهر، نتایج نهایی آزمون تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد ناپیوسته)سال ۱۳۹۴ در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org  اعلام شده است و داوطلبان می توانند با شماره پرونده، شماره داوطلبی و شماره شناسنامه از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

دراین دوره از آزمون از تعداد  ۶۵۵ هزار و ۶۷۹ داوطلب در نهایت ۱۵۹ هزار و ۶۴۵ نفر پذیرفته شدند که از این تعداد،  ۷۶ هزار و ۲۳۹ نفر زن و تعداد ۸۳ هزار و ۴۰۶ نفر مرد هستند. به عبارت دیگر ۴۷.۷۶ درصد زن و ۵۲.۲۴ درصد مرد هستند.

کلیه‌ پذیرفته‌ شدگان هریک از ۱۳۲ کدرشته‌ امتحانی قبل از مراجعه حضوری به دانشگاه محل قبولی، برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ذیربط مراجعه کنند.

در صورتی که دانشگاهها و موسسات محل قبولی داوطلبان، تاریخ مشخصی را برای ثبت‌نام ارائه نکرده باشند، باید در یکی از روزهای شنبه ۱۴، یکشنبه ۱۵ و دوشنبه ۱۶ شهریورماه برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان مقرر برای ثبت‌نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند و عدم مراجعه بموقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام، به منزله انصراف از ادامه تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

منتشر شده در عمومی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *