رفتن به نوشته‌ها

Autodesk AutoCAD Electrical 2015طراحی مدارهای الکتریکی

Autodesk AutoCAD Electrical 2015 x86/x64 طراحی مدارهای الکتریکی

نرم افزار Autodesk AutoCAD Electrical 2015 ابزاری جهت طراحی مدارهای الکتریکی است و محصولی از کمپانی Autodesk می‌باشد. این نرم افزار کار ساخت و طراحی مدارات کنترل الکتریکی و بررسی مدارها و مقاومت‌ها را بر عهده دارد و در نسخه جدید خود با تغییرات و پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده است. Autodesk AutoCAD Electrical که نرم افزار مفیدی برای مهندسان و دانشجویان رشته‌های کامپیوتر، برق و الکترونیک است دارای امکانات فراوانی از جمله قابلیت ترسیم مدارها به صورت سه بعدی، قابلیت رفع مجازی ایراد‌های مدار، قابلیت نوشتن توضیحات در کنار مدارها و … می‌باشد.

امکانات جدید نرم افزار شامل :
– ویرایش‌های سریع منوهای نشان گذاری : نرم افزار AutoCAD® Electrical منوهای نشان گذاری را معرفی کرده است که جایگزین منو کلیک راست معمولی برای دستورات شده است. هر منوی نشان گذاری به شما امکان دسترسی به عملکردهای پر استفاده برای آبجکت‌ها مانند حذف اجزا، ویراش اجزا، Scoot و یا تخصیص برای اجزا را فراهم می‌کند.
– مدیریت پروژه‌ها به همراه پوشه‌ها : ساخت پوشه‌ها و زیرپوشه‌ها از طریق یک پروژه Drafting الکتریکی بسیار ساده است، جا به جایی فایل‌های DWG نیز درون این پوشه‌ها ساده خواهد بود. هیچ محدودیتی برای تعداد سطوح پوشه‌هایی که می‌توانید بسازید وجود ندارد، بنابراین می‌توانید برای مدیریت پروژه‌های خود انعطاف کاملی داشته باشید.
– مدیریت فایل‌ها با استفاده از Drag & Drop : با استفاده از AutoCAD® Electrical کاربران قابلیت Drag & Drop کردن فایل‌ها را دارند. این قابلیت ، انعطاف کافی برای تغییر رده بندی پوشه‌ها و جا به جایی فایل‌ها در پوشه‌ها و انتقال پوشه‌ها در زیرپوشه‌ها را فراهم می‌کند. بدین ترتیب نام فایل‌ها و حتی اطلاعات آن تغییر نخواهند کرد. استفاده از آن می‌توانید مدیریت فایل‌های پروژه را تسهیل کند.

راهنمای نصب

در مرحله بعد از سریال نامبرهای زیر رو استفاده کنید.

۶۶۶-۶۹۶۹۶۹۶۹,۶۶۷-۹۸۹۸۹۸۹۸,۴۰۰-۴۵۴۵۴۵۴۵,۰۶۶-۶۶۶۶۶۶۶۶

در قسمت Product Key عبارت ۲۲۵G1 را وارد نمائید.
پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست.
اول این که تمامی‌ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (۳۲ یا ۶۴ بیت) یکی از کیجن‌ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
دقت داشته باشید تمامی‌این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.

AutoCAD® Electrical software is the AutoCAD® software for electrical controls designers. Created for electrical control systems, AutoCAD Electrical design software includes all the functionality of AutoCAD plus a complete set of electrical CAD features. Comprehensive symbol libraries and tools for automating electrical design tasks help to save hours of effort, so electrical engineers can spend more time innovating.

مشخصات

حجم : ۲.۵۷ / ۲.۲۱ گیگابایت
منبع : دانلود سافت ور
تنها با IP ایران قادر به دانلود از سایت دانلود سافت ور هستید .

رمز فایل

www.downloadsoftware.ir

منتشر شده در برق قدرت

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *