رفتن به نوشته‌ها

کارگزاری آگاه

برای بار اول تعهد نامه می اید. با مطالعه آن تیکش رو بزنید.

مشتریان باید از قبل در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام کنند. و کد رهگیری سجام را داشته باشند.

کد ملی مشتری را در کادر مربوط وارد میکنیم و گزینه جست و جو زده می شود.

در صورتی که اطلاعات متقاضی یافت نشد:

الف) یا در سایت اکسپرس اگاه ثبت نام نکرده است

ب) به صورت ناقص ثبت نام کرده است

ج) روش احراز هویت را در اگاه اکسپرس مراجعه به شعبه انتخاب کرده است. در این صورت باید با مرکز پشتیبانی پیشخوان کارگزاری آکاه به شماره 02191001213 تماس بگیرید.

اگر متقاضی پرینت قرارداد را نداشت. روی ایکن چاپ قرارداد کلیک کنید.زیر تمام برگه ها امضا و اثر انگشت ثبت شود. دفتر پیشخوان هم باید مهر و امضا روی تمام برگه ها بزند

اگر مشتری با اطلاعات اشتباه ثبت نام کرده باشد باید با ایمیل که موقع ثبت نام داده است اطلاعات صحیح خودش را به  ایمیل crm@agah.com  ارسال کند. اگر ایمیل را اشتباه ثبت کرده باشد باید حضوری به شعبه کارگزاری آگاه مراجعه کند.

در صورتی که کد سجام داشته باشد .ولی احراز هویت انجام نداده باشد با وارد کردن کد رهیگری سجام امکان پرداخت محیا می شود.

درخواستها بعد از پرداخت وارد قسمت “درخواستهای اماده ارسال” می شود. پس از ارسال مدارک به ادرس کارگزاری روی دکمه ارسال پستی کلیک کنید. در این بخش امکان ارسال گروهی درخواستها نیز وجود دارد.

حداکثر مهلت ماندگاری “درخواست های اماده ارسال” 30 روز است. قبل از اتمام این زمان دفتر پیشخوان می بایست مدارک را به آدرس کارگزاری بفرستد.

آدرس ارسال مدارک:

تهران-شهر قدس-بلوار امامزاده-خیابان گلبرگ جنوبی-گلچین سوم-پلاک 3

کد پستی: 3754125663

امکان چاپ رسید متقاضی و مشاهده تاریحخچه وضعیت درخواست تا قبل از وارد کردن کد رهگیری پستی قابل مشاهده است.

امکان مشاهده تاریخچه تغییرات درخواست در قسمت ” درخواستهای ارسال شده” قابل مشاهده است.

پس از بررسی مدارک ارسال شده به کارگزاری و بررسی ان ها، تاییدیه آن در قسمت “درخواسهای تایید نهایی شده” قابل مشاهده است.

چنانچه درخواست از طرف کارگزاری تایید نشود در قسمت “درخواستهای بازگشت از کارگزار” قابل مشاهده است.

درخواست هایی که در زمان پرداخت با خطا مواجه می شوند به قسمت “پرداخت های ناموفق” می رویم. پرداخت دستی: زمانی که پرداخت موفقیت امیز بود روی رسید پوز چاپ شده باشه ولی روی سامانه ناموفق زده باشد اطلاعات روی رسید را به صورت دستی وارد می کنیم.

پرداخت مجدد: در صورتی که رسید پوز پرداخت ناموفق باشد. روی این گزینه کلیک کنید.

در صورتی که روی لغو پرداخت کلیک کنید مشتری باید مجددا مراحل احراز هویت را از اول طی کند.

فرم های قرارداد که توسط مشتری تکمیل شده، امضا و اثر انگشت وی به همراه امضا متصدی و مهر پیشخوان روی همه صفحات درج شده باشد.

کپی کارت ملی، کپی صفحه اول شناسنامه و در صورت وجود توضیحات در شناسنامه کپی صفحه توضیحات هم همراه با مهر برابر اصل پیشخوان ضمیمه شود.

برای ثبت نام در سایت اکسپرس ابتدا باید در سایت سجام ثبتنام و احراز هویت انجام شود و سپس در اگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت صورت پذیرد.

درخواست ها تا 30 روز میتواند در کارتابل “اماده ارسال” باشد. دفتر پیشخوان باید تا قبل از اتمام این مدت مدارک را به صورت تجمیعی ارسال کند.

برای پیگیری فعال سازی میتوانید با شماره های 02191004004 – 02182154000  تماس بگیرید.

نمونه سوال کارگزاری اگاه:

نمونه سوال کارگزاری اگاه
نمونه سوال کارگزاری اگاه

 

 

 

 

 

منتشر شده در ICT

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =