رفتن به نوشته‌ها

کارگزاری مدبر آسیا

جهت ورود به سامانه یک پیامک به حاوی کد به موبایل مدیر دفتر ارسال می شود.

  • در صفحه دوم روی دکمه “احراز هویت حضوری” مراجعان کلیک کنید.

حساب بانکی باید در یک بانک ایرانی باشد. حساب مشترک بین چند نفر نباشد.

تصویر صفحه اول شناسنامه-توضیحات شناسنامه-کارت ملی الزامی است برای بارگزاری. با فرمت jpgو حداکثر حجم 1 مگابایت

بعد از بارگزاری مدارک در مرحله بعدی از فرم پیش نویس اطلاعات مشتری پرینت گرفته تا امضا و اثر انگشت بزند. توسط دفتر پیشخوان نیز باید مهر و امضا شود.

مرحله بعدی پرداخت می باشد. بعد از پرداخت امکان پرینت قرارداد و دریافت رسید می باشد. قرارداد را پرینت گرفته و در اختیار مشتری قرار دهید. فرمها بعد از تکمیل باید توسط مشتری امضا و اثر انگشت زده شود.

تمامی مدارک باید در پایان هر ماه به صورت تجمیعی به کارگزاری ارسال گردد.

  • جهت احراز هویت مشتری ها به صورت غیر حضوری در صفحه ابتدایی روی منوی انتخاب وضعیت کلیک کنید. سپس گزینه “منتظر مراجعه مشتری” را انتخاب کنید.

در صورتی که مشتری ثبت نام را به صورت آنلاین انجام داده باشد اکانت مشتری در این کارتابل وجود دارد. در این کارتابل با جست وجو کد ملی مشتری به اکانت او میتوان دسترسی پیدا کرد. در این صورت اطلاعات درج شده در سامانه را با مدارک مشتری تطبیق دهید. در صورت لزوم اطلاعات موجود را ویرایش نماید. سایر مراحل همانند “احراز هویت حضوری” است.

در صورتی که در حین ثبت نام مشکلی پیش امد، اطلاعات متقاضی در کارتابل”منتظر مراجعه مشتری” ذخیر خواهد شد. از این قسمت میتوانید به ادامه مرحله احراز هویت مشتری وارد شوید. برای مثال درخواست هایی که پرداخت ان انجام نشده از این کارتابل در دسترس  هستند.

  • کارتابل تایید شده توسط دفتر

در صورتی که پرداخت با موفقیت انجام شده باشد درخواست وارد این کارتابل خواهد شد. پس از پست مدارک بر روی آیکن “بارکد پستی کلیک نمایید. بارکد پستی 24 رقمی را وارد کنید.

بعد از این مرحله درخواست وارد کارتابل “ارسال شده توسط دفتر” خواهد شد.

  • کارتابل ارسال شده توسط دفتر

مشتریانی که در دفتر شما احراز هویت شده اند و مدارک آنها برای کارگزاری ارسال شده است در این پرتابل قابل مشاهده است. امکان چاپ رسید در این کارتابل وجود دارد.

  • کارتابل تایید شده توسط کارگزاری

پس از تایید مدارک توسط کارگزاری، درخواست وارد این کارتابل می شود.

  • کارتابل عدم تایید اوراق

درصورتی اوراق ارسالی توسط کارگزاری تایید نشود. در این کارتابل قابل مشاهده است.

 

فرمهای تکمیل شده به همراه تمامی مدارک مورد نیاز باید در انتهای هر ماه به صورت تجمیعی به کارگزاری پست شود. و کد رهگیری مربوط به پست مقابل هر درخواست در بارکد پستی درج گردد.

آدرس کارگزاری مدبر آسیا:

تهران-خیابان شریعتی-نبش خیابان هویزه-پلاک 826-طبقه دوم-واحد 4

کد پستی: 1559947116

 

نمونه سوال

مدبراسیا
مدبراسیا

 

منتشر شده در ICT

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =