رفتن به نوشته‌ها

کمک هزینه عصا، عینک و سمعک بازنشستگی دفاتر پیشخوان

بازنشتگانی می توانند از این سامانه بهره ببرند که وضعیت بازنشستگی آنها قطعی و جاری باشد.

و در آخرین ماه پرداخت حقوق،سهم بیمه تکمیلی پرداخت شده باشد.

اطلاعات متقاضی و یا همسر ثبت شود. اطلاعات فاکتور در سایت ثبت شود.

پرداخت هر 15 روز یکبار به حساب بازنشسته انجام میشود.

صفحه دوم  همسر بازنشسته برای تایید عصا. اصل فاکتور که دارای تاریخ معتبر و سربرگ با ذکر نشانی باشد. و ممهور به مهر فروشگاه و دارای شماره تلفن. نام و نام خانوادگی بازنشسته قید شده باشد.بدون خط خوردگی باشد.

در مورد سمعک شرکت های مجاز به فعالیت در حوزه تجهیزات پزشکی را در سایت می توان مشاهده کرد.فقط فاکتورهای که بعد از تاریخ 09/10/1391 صادر شده باشد مورد پذیرش است.

گواهی پزشک متخصص چشم یا اپتومتریست مبتنی بر تایی نمره چشم و نیاز به عینک، دستورکتبی پزشک متخصص گوش و حلق و بینی برای بازنشسته.

درج شماره تماس بازنشسته در کلیه مدارک الزامی است. لطفا پس از اسکن مدارک گواهی پزشک و فاکتور، مدارک فوق را ممهور به مهر دفتر پیشخوان و مله ابطال گردید نموده و به متقاضی تحویل دهید.

نوع هزینه می تواند: عینک، عصا و سمعک باشد. در صورتی که استفاده کننده کالا همسر بازنشسته باشد باید مشخصات وی وارد شود.

*فقط هزینه مربوط به عصا، همسر بازنشسته را شامل می شود و فقط یکبار(همسر یا خود بازنشسته) میتواند دریافت هزینه آن را درخواست کند.

*درخواست عصا نیازی به کد نظام پزشکی ندارد.

مدارک خواسته شده با فرمت jpeg  و حداکثر حجم 150 کیلو بایت آپلود شود. تصویر فاکتور و تصویر نسخه پزشک باید آپلود شود.

بازنشسته گرامی: کمک هزینه مربوطه پس از بررسی و تایید صندوق بازنشستگی کشوری به حساب شما واریز می گردد و از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید.


سامانه صندوق بازنشستگی دارای 4 بخش می باشد.

1-سامانه رایه فیش حقوقی 2- سامانه ارایه حکم حقوقی 3- سامانه استعلام مشترکین صندوق 4-سامانه ارایه کارت منزلت

برای ارایه خدمت به مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری، روی کارت ملی شخص درخواست کننده و همچنین ارایه شماره دفتر کل الزامی است/.

فقط نسخه های چاپی ممهور به مهر دفتر پیشخوان معتبر می باشد. لذا خواهشمند است بجز رسید کلیه خدمات را بعد از مهر زدن به ارباب رجوع تحویل دهید.

این خدمات مربوط به بازنشستگان صندق کشوری که از دفترچه تامین درمانی برخوردار هستند بوده و مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

مزایای کارت منزلت:

به عنوان کارت شناسایی بازنشستگان در سراسر کشور مورد استفاده قرار می گیرد. و مزایای ان عضویت در کتابخانه های دولتی وابسته به دستگاه های دولتی به صورت رایگان است.

استفاده از امکانات ورزشی در اختیار وزارت ورزش و جوانان و دستگاه های اجرایی وابسته به دولت به صورت نیم بها.

دیدار از مسابقات ورزشی که در داخل کشور انجام می شود  به همراه افراد تحت تکفل بصورت نیم بها.

بازدید از آثار باستانی و کاخ موزه ها حسب مورد به صورت رایگان یا با تخفیف ویژه

برای دریافت کارت منزلت نیاز به عکس با فرمت jpg  سایز 300*450 می باشد. حجم عکس 30 کیلو بایت باشد.

عکس حداکثر برای یک سال قبل باشد.

*در صورت خطا دادن هنگام چاپ کارت، کد خطا را به واحد فنی دفاتر پیشخوان اطلاع دهید.

 

منتشر شده در ICT

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =