روابط استراتژیک بین توابع مرزگستری : هماهنگی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) با مدیریت ارتباط با تولید کننده
عنوان انگلیسی
Strategic relationships between boundary-spanning functions: Aligning customer relationship management with supplier relationship management
چکیده
معرفی
تغییرات بازار و تحول سازمانی
ساختارهای سنتی و تغییر در طراحی سازمان
نوآوری و همکاری تنوع سازمانی و روابط خارجی
مدیریت فرآیند های سازمانی
چابکی سازمانی و انعطاف پذیری
سناریو سازمانی در حال ظهور
ضرورت ادغام مرزی
دستور برای همکاری
چشم انداز سازمانی مبتنی بر فرایند
مدیریت روابط داخلی استراتژیک
همکاری توابع مرز پوشا
بازاریابی داخلی
بحث و گفتگو
ترجمه چکیده
این بررسی بر روی تاثیر بالقوه روابط استراتژیک پیشرفته بین توابع مرز پوشا در سازمانهای تأمین کننده کالا متمرکز است. به طور خاص، نگرانی این بازی بین گروه های سازمانی مدیریت: بازاریابی، فروش و مدیریت حساب استراتژیک، خرید و استراتژی تأمین و همکاری و مشارکت خارجی است. موضوع بر روی تحول سازمانی که توسط تغییرات بازار رانده می شود، و جستجو برای توانایی نوآوری برتر و چابکی کسب و کار قاب بندی شده است. این تغییرات چالش های جدیدی در ادغام مرزی و مدیریت پیچیده شبکه بازار ایجاد کرده است. منطق این روابط خارجی استراتژیک (با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) و روابط داخلی استراتژیک (بین توابع با مسئولیت و رهبری برای مدیریت روابط با مشتریان، تامین کنندگان و شرکا) منعکس شده است. روش بالا در این توانایی شامل مدیریت فرایند، استراتژی های همکاری داخلی و فعالیت های بازاریابی داخلی است. این بحث تعدادی از مفاهیم را برای تمرین و جهت تحقیقات جدید نشان می دهد
ترجمه مقدمه
فشار از کسب و کار به مشتریان کسب و کار برای ارائه خدمات بدون درز از تامین کنندگان، و به ویژه روابط و همکاری نزدیک با تامین کنندگان استراتژیک، هرگز بالاتر نرفته است. به عنوان مثال، در سال 2006 فورد خودرو ساز در برنامه های عمومی خود، بخش کوچکی را جهت صرفه جویی در هزینه استراتژی، به قطع 90000000000 $ بودجه, ارتقا داده و با متوقف کردن کار نیمی از تامین کنندگان حدود 2000 نفر و با تمرکز کسب و کار بر روی هفت “تامین کننده اصلی” حدود نیمی از قطعات خود را پوشش داده و خرید. فورد بیشتر از نزدیک با تامین کنندگان انتخاب شده کار کرده و مشاوره آنها را در فرایند طراحی انجام داده و به آنها امکان دسترسی به برنامه های کلیدی کسب و کار در آینده و برنامه ریزی بهتر عملیات سرمایه گذاری ها برای کسب و کار فورد می دهد.
مقالات دیگر
?امکان بازیافت گرما به انرژی الکتریکی با ورقههای گرافنی
?️محققان انگلیسی با استفاده از فناوری پوششهای مبتنی بر گرافن قابل چاپ ایجاد کرده اند که بازیافت گرما به انرژی الکتریکی را امکان پذیر میکند.
دستهبندی نشده
?طراحی بهتر سلولهای خورشیدی با نوعی ماده معدنی
?️عضو هیئتعلمی دانشگاه امیرکبیر با حمایت بنیاد ملی علم ایران نوعی ماده معدنی را برای ساخت سلولهای خورشیدی حساسشده با رنگ استفاه کرده است.
دستهبندی نشده
?محققان ایرانی با تکیه بر هوش مصنوعی ۴ برنامه زبانمحور طراحی کردند
?️امین رحمانی، مدیر و بنیان گذار یک شرکت دانش بنیان فعال در حوزه هوش مصنوعی گفت: ویراویراست شرکتی فعال در حوزه هوش مصنوعی است که با طراحی برنامههای زبانمحور، امکانات خوبی برای کاستیهای فناورانه در زبان فارسی فراهم میکند. پردازشگرهای زبانی، طی سالها آزمون و خطا درک جامعی از عملکرد هوش مصنوعی به ما دادهاند. این درک عمیق به ما این توانایی را میدهد که برای سازمانها راهکارهایی مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کنیم تا در زمان و هزینه صرفهجویی کنند.وی درباره محصولات ارائه شده توسط این شرکت بیان کرد: ما ۴ محصول مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی کردهایم. «ویرا […]
دستهبندی نشده