رفتن به نوشته‌ها

خدمت مشاغل خانگی دفاتر پیشخوان

مشاغل خانگی به طرحی گفته میشود که اعضا خانواده در فضای مسکونی در غالب یک طرح کسب و کار بدون مزحمت برای همسایه ها منجحر به تولید خدمت یا محصول گردد.

شاغلین کسبو کار مذکور برای کسب منافع به صورت های که در ادامه به آن اشاره میکنیم فعالیت می نمایند:

1-انجام فعالیت به صورت کارمزدی برای کارفرمای خارج از محیط مسکونی

2-انجام فعالیت مستقل اعم از تامین مواد اولیه تا عرضه و محصول به خارج از محیط مسکونی

3-انجام فعالیت به صورت تعاونی، اتحادیه و یا مشارکت با بنگاههای بالا دستی تامین کننده مواد اولیه و عرضه محصول انان در بازار، ترجیحا به صورت کسب و کار خوشه ای.

مفاهیمی که جهت تسهیل ثبت نام متقاضی می بایست با آنها آشنا شوید. شامل:

پشتیبان: منظور اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسئولیت حمایت از تعدادی از شاغلین خانگی را در کل فرایند تولید و ارایه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار (حسب مورد)، مشاور، طراحی، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده بگیرند.

افراد تحت پوشش:  افرادی که متقاضی انجام فعالیت تحت پوشش پشتیبان می باشند.

مستقل (خود اشتغالی): نوعی اشتغال است که فرد می تواند با اتکا به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار به شکل خویش فرمایی به فعالیت های تولیدی و خدماتی بپردازد که در نتیجه منجر به کسب درامد و ایجاد فضای کسب و کار می شود.

کسب و کار مجازی: کسب و کاری است که در آن از اینترنت جهت انجام تبلیغات و فروش کالا و خدمات استفاده می گردد.


ثبت نام مستقل:

محل سکونت، وضعیت ایثارگری، محل انجام کار، وضعیت جسمانی،… وارد می شود

در قیمت نحوه انجام کار به نکات زیر توجه کنید: مجوز مشاغل خانگی بعد از تایید دستگاهای زیربط صادر می گردد. برای عرضه محصول به صورت اینترنتی داشتن نماد اعتماد و پروانه کسب و کارهای مجازی ضروری می باشد. اگر پروانه نداشته باشید به سامانه ایرانیان اصناف متصل می شوید. و اگر نماد اعتماد نداشته باشید به سامانه ای نماد ارتباط داده می شوید.

*تعداد اعضای خانوار بالای 15 سال که در انجام کار دخیل هستند ذکر شود.

بیمه: اگر تامین اجتماعی باشد باید شماره بیمه نوشته شود.

اگر فاقد مهارت باشند باید بروند مهارت را بیاموزند تا بتوانند از وام بهره مند گردند.

میزان مبلغ وام حداکثر 500 میلیون ریال می باشد. اگر مبلغ وام صفر وارد شود فقط مجوز اختصاص داده می شود و تسهیلات تعلق نمی گیرد.

در قسمت آپلود مدارک باید: صویر شناسنامهف کارت ملی،عکس، گواهی مهارت را وارد کرد.


ثبت نام پشتیبان:

برای اشخاص حقوقی کد ملی نماینده تام الاختیار وارد گردد.

قرارد بین پشتیبان و تحت پوشش هم باید بارگزاری گردد.


ثبت متقاضی تحت پوشش:

 


از این به بعد نیاز به کارت هوشمند

یا کارت ملی قدیمی+رسید ثبت نام کارت هوشمند (در قالب یک فایل) برای بارگزاری خواهد بود.

 

 

منتشر شده در ICT

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =