رفتن به نوشته‌ها

سامانه صاپست

صا پست: مخفف صندوق الکترونیکی پست می باشد.

به منظور اختصاص کد یکتای پستی، کد ملی و شماره همراه به جای اطلاعات پستی می باشد.

با استفاده از صاپست می توانید، اخرین ادرس حل حضور را جهت درافت مرسوله اعلام نمایید.

شامل سه کارتابل: ثبت، مدیریت تراکنش ها ، پشتیبانی می باشد.

کارتابل ثبت:

امکان ثبت مشتریان حقیقی، حقوقی، صاحبین کسب و کار می باشد.

در صورتی که درخواستی قبلا ثبت شده باشد در این کارتابل قابل مشاهده است.

پس انتخاب درخواست ثبت شده از منوی عملیات گزینه “ایجاد شناسه صاپست جدید”، مدیریت تراکنش، اطلاعات فردی قبل انتخاب است.

از قسمت ایجاد شناسه صاپست جدید میتوان برای متقاضی صاپست جدیدی ثبت کرد.

مدیریت تراکنش ها: پرداخت و چاپ رسید

اطلاعات فردی: ویرایش اطلاعات

تصویر کارت ملی باید بارگزاری شود.

شماره همراه برای هر فرد منحصر به فرد باشد.

نوع شناسه میتواند: موبایل، کدملی،کد غیر رند ۷ رقمی. در صورتی که کد ملی انتخاب شود هزینه رایگان است.

عدد ۷ رقمی باید غیر مشابه باشد.

 

پرداخت تعرفه پست و پرداخت کارمزد دفتر طی دو مرحله انجام می شود.

پس از ثبت درخواست، شناسه صاپست برای متقاضی پیامک می شود.

 

برای “مشتریان حقوقی” در قسمت عملیات منوی “صاحبین امضا” نیز اضافه شده است.

وارد ردن اطلاعات مدیر عامل اجباری می باشد.

در صورتی که صاحبین امضا بیش از یک نفر باشد امکان افزودن فرد جدید می باشد.

نیاز به بارگزاری تصویر کارت ملی، تعهد نامه، آگهی تاسیسی و آخرین تغییرات است.

جهت دریافت تعهد نامه کلیک کنید. آن را تحویل متقاضی دهید.پس از مهر و امضا شرکت آن را اسکن و سپس بارگزاری نمایید.

حجم فایل حداکثر۴ مگابایت است.

 

صاحبین کسب و کار:

همانند متقاضیان حقیقی می باشد.

کارت ملی و جواز کسب باید بارگزای شود.

 

کارتابل مدیریت تراکنش ها:

در این قسمت امکان پرداخت تراکنش های ناموفق وجود دارد. و همچنین چاپ رسید.

 

نمونه سوال صاپست
نمونه سوال صاپست

 

منتشر شده در ICT

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *